Problemen met inloggen?

U kunt deze pagina sluiten om terug te keren naar het login scherm.

Ik heb niet binnen 24 uur na ontvangst van mijn wachtwoord ingelogd
Uw tijdelijke wachtwoord is niet meer geldig. Een nieuw wachtwoord moet worden aangevraagd. Neem hiervoor contact op met uw accountbeheerder (gewoonlijk bij de JGZ of GGD).
De e-mail met de authenticatie code komt vertraagd aan
E-mails worden via verschillende netwerken over het internet verstuurd. Het is om die reden praktisch onmogelijk om te achterhalen waar dit door veroorzaakt wordt. Vertragingen zijn meestal van tijdelijke aard. Probeer het later nog eens. Gebruik niet de laat ontvangen code in de e-mail. Deze is namelijk maar 15 minuten geldig.
Ik ontvang geen e-mail met de authenticatie code
In de meeste gevallen is de e-mail vertraagd door storingen op het internet. Deze zijn gewoonlijk van tijdelijke aard. Als de e-mail later dan 15 minuten arriveert is de authenticatie code niet meer geldig en moet u opnieuw inloggen.
De authenticatie code geeft een foutmelding
De authenticatie code is 15 minuten geldig. Bij een langere vertraging bij het ontvangen van de e-mail kan de code niet meer bruikbaar zijn. Log opnieuw in. Als het probleem zich blijft voor doen dan kan het voor komen dat uw browser de oude cookies vast blijft houden. Sluit uw browser en probeer het opnieuw.
Bij de gebruikersnaam in het inlog-scherm wordt een andere gebruikersnaam getoond
Sla uw gebruikersnaam en wachtwoord voor de VVE-Monitor niet op in uw browser. Sommige browsers proberen heel aggressief gegevens vooraf in te vullen en dat gaat soms mis in de VVE-Monitor. Wij adviseren het gebruik van aparte tools zoals LastPass om inloggegevens veilig te bewaren.
Ik krijg de melding "Authenticatieaanvraag kon niet worden verwerkt door een technisch probleem met Diveline."
Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat je een verkeerde gebruikersnaam hebt gebruikt om in te loggen of een typfout hebt gemaakt in de gebruikersnaam. Alle gebruikersnamen in de VVE-Monitor zijn alleen met kleine letters om het zo simpel mogelijk te houden. Wanneer een verkeerde gebruikersnaam is gebruikt is deze opgeslagen in de cookies in je browser. De cookies moeten verwijderd worden om met de juiste gebruikersnaam in te kunnen loggen. Uitleg over het verwijderen van cookies is te vinden op: https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/cookies-verwijderen-hoe-doe-je-dat/
Ik heb een verkeerde inlognaam gebruikt en ik krijg de melding "Authenticatie code is verlopen. Probeer het opnieuw." als ik daarna de goede inlognaam gebruik.
De oude inlognaam is nog opgeslagen in de cookies van de browser. Uitleg over het verwijderen van cookies is te vinden op: https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/cookies-verwijderen-hoe-doe-je-dat/
Ik krijg een melding dat ik 5 mislukte inlogpogingen heb gedaan na de eerste inlogpoging. Wat is er aan de hand?
Afhankelijk van de instellingen van je browser kan deze bepaalde cookies of data van een eerder bezoek aan de VVE-Monitor op slaan en deze opnieuw proberen te gebruiken. Dat staat de VVE-Monitor niet toe. Wat meestal voldoende is, is het verwijderen van de cookies. Uitleg over het verwijderen van cookies is te vinden op: https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/cookies-verwijderen-hoe-doe-je-dat/ Als dit niet werkt kan de browser cache geleegd worden. Uitleg over het verwijderen van de cache is te vinden op: https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen Werken beiden methodes niet dan kan beter het account gereset worden door een nieuw wachtwoord aan te vragen. Neem hiervoor contact op met de accountbeheerder bij uw JGZ organisatie.
Mijn probleem komt niet voor in de lijst.
Verschillend gebruik in verschillende systemen en verschillende browsers zorgen voor verschillende problemen die in de meeste gevallen terug te brengen zijn tot enkele acties die je kunt uitproberen. Als geen van deze acties effect heeft is het waarschijnlijk nodig om je wachtwoord te resetten.

U kunt deze pagina sluiten om terug te keren naar het login scherm.